Kenapa Lelaki Suka Tinggal Dirumah yang Bertingkat-tingkat???

Asal la panjang sngat tajuk post aku yang baru ni ek... Ape punca aku taip pepanjang?? Hahahaha... Saje je nk jadi nerd kejap ... Jadi taip la pepanjang... Ape la korang nih... Lambat sngat pikir...

Dah2... Jangan nak menyimpang lak dari tajuk asal.. Menurut tajuk diatas, Saya ingin mengulas sedikit sebanyakmaklumat mengapa berlaku sedemikian..(nerd lak...)

Utk pengetahuan korang.. Manusia (termasuk la aku)  kbnyakannye suke nk duduk umah yg btingkat2.. Tapi kenape ek?? Let me think For a second!! Uh huh.. Dah tahu... Sebabnye ialah.... +_____________+

Sabarla.... Jangan la tburu2 nak tahu... Hhehehhe.. Yang sebnarnye... Ade bnyak sebab yg boleh dikaitkan.. Antare banyak2 sebab tuh tmasuklah nak skodeng anak dara yg duk kat blok yg btntangan.. Hahahaha... Kan rezeki namenye tuh.. Boleh skodeng tetiap ari... Bukan senang.. Mane x nye...!!  sehari suntuk duduk kat ofis (kot kje dlm pjbat la.)... Duk mengadap kertas ngan buku mlambak2... Bile Ade pluang camni mane buleh mamat2 gatal ni nk lepaskan.... btul x???

Lagi satu... Bile duk umah tinggi2 nih... Kononnye senang nk bangun pagi... Yeke?? cam susah je nak caye.. ikut yg DEPA BILANG.. senang aje nk dngar azan time subuh...(aah.. smayang ke bebudak nih??) *** Mengundang seribu tande tanye btul...

Ade lagi satu sebab yang aku aku tahu senang nk buang smpah... Sampah sarap yang mangkuk2 ayun ni dah kumpul dekat seminggu bwah sinki yang naik blumut tuh boleh campak dari atas... Boleh aim... Konfem tepat kat sasaran tuh... Ade bakat kan mamat2 pmalas ni masuk netball....