Bila mereka Sudah Ber-Blog

Blog


OMG!!!
Kawan2 semua sudah ada blog.
Nanti entah apa la yang dieorang nak share kat blog nanti.
Jangan ada yang buat kontroversi kat blog sudah la.
Macam kes ade remaja kutuk artis, ahli korporat dan lain2.



Bukan apa, cuma suara blogger sekarang ni dah jadi salah satu medium yang utama dalam melemparkan suara hati rakyat. Macam yang kita selalu dengar dunia dihujung jari. Semua benda boleh jadi. Dunia tanpa sempadan. Mintak2 lah mereka2 semua rajin menghupdate blog. >.<

Tapi bahaya jugak dieorang ni kalau dah ada blog. Takut terlalu fanatik sampai ketagih berblog tak kira waktu, masa dan tempat. Macam dalam kes di bawah. Bahaya tu..

Berak sambil blogging