Minggu Orientasi Pra U 1 2012

Assalamualaikum, dah lama Capid tak update blog kesayangan ni. Maklumlah dah sibuk dengan preparation untuk minggu orientasi dan minggu peperiksaan yang bakal berlangsung ni. Maka, hajat nak "melanguk" kat blog ni pun terbantut la ye.

Tahun 2012 ni, mengikut statistik pendaftaran pelajar, jumlah keseluruhan pelajar yang berdaftar untuk melanjutkan pelajaran ke Tingkatan 6 yang dah menjalani penjenamaan semula ini berjumlah kira-kira 150 orang. Quiet impressive. Jumlah ni kira banyak lah jugak berbanding dengan jumlah pelajar tahun 2011. Tapi, jumlah tu belum tolak orang yang bakal berpindah untuk ke matrikulasi dan politeknik.

Minggu orientasi yang baru berlangsung ni agak hangat. Dengan cuaca yang panas membahang, ditambah lagi dengan badan penat dan kehausan. Memang menyeksakan.

Jadi, mari saksikan sebahagian gambar yang diambil sepanjang program ni berjalan.






*
*
*
*
*
Mana boleh gambar orang lain ada lagi banyak dari Capid