Trial STPM Sudah Dekat

STPM Membunuh -.-'
Assalamualaikum.. Sedetik demi sedetik jarum jam bergerak seiring dengan masa. Membawa maksud usia diri semakin meningkat. Dalam masa yang sama, Tarikh keramat untuk pelajar Pra U semakin hampir.
*hampir lah sangat, 2 bulan lagi kut*
Lama lagi ke 2 bulan tu?  pejam celik pejam celik, dah habis masa 2 bulan tu. Tak kira masa tidur sampai termimpi-mimpi lawan dengan Ultraman dan Power Rangers lagi. Masa makan, mandi dan sekian masa yang sengaja bazir tak termasuk lagi. +______________+

Kementerian Pelajaran Malaysia
Sekarang ni aku kena setia dengan Kementerian yang satu nih. Semuanya untuk mendapatkan result yang gilang gemilang. So, Takde makne lagi orang nak kutuk-kutuk form 6 dengan cakap form 6 bosan dan takde peluang nak cari kerja. KEbanyakan cikgu yang bagus-bagus dari form 6 jugak. Businessman pun dari form 6. Besar je syarikat. Gaji puluh ribu.

Sebelum aku sit for this exam. Aku nak maklumkan yang aku akan duduk trial minggu depan. Mulai selasa ni. Paper Pengajian Perniagaan. Subjek lain yang aku ambik termasuklah Sejarah, Ekonomi dan subjek wajib, Pengajian Am. Doa-doakan Capid dapat jawab semua paper ni sampai STPM ye.. Mintak kerjasama semua toloing doakan..

No comments:

Post a Comment